Vernieuwing accommodatie De Tump

Dinsdagavond heeft de gemeenteraad van Maasgouw ingestemd met het beschikbaar stellen van extra budget voor het project huisvesting van de verenigingen in Wessem. Na een lang en intensief voortraject van meer dan zes jaar betekent dit eindelijk groen licht voor de verbouwing van sporthal De Tump in Wessem!

Na de jaarwisseling zal een begin worden gemaakt in de uitvoering. Het gebouw krijgt een extra speelzaal t.b.v. Tafeltennisvereniging Westa. Voor ontmoeting en ontspannen wordt een ontmoetingsruimte met bar gerealiseerd met zicht op de zaal. Deze ruimte kan nog flexibel worden vergroot met een vergaderruimte. Facilitair zijn een keuken en berging en twee extra kleedlokalen met douches voorzien. De huidige kleedlokalen zullen in zijn geheel opgeknapt worden. De huidige sportzaal zal worden voorzien van nieuw plafond en nieuwe sportvloer. Kortom, weer helemaal klaar voor de toekomst.

Vanwege de verbouwing speelt VC Maasdal alle wedstrijden en trainingen vanaf 1 januari 2023 in Sporthal “Reutsdael” in Heel. De oplevering van de nieuwe Tump staat gepland voor het derde kwartaal 2024.

Iets waar we als vereniging blij mee mogen zijn en ook zeker naar uit kijken!

Huidige accommodatie
Nieuwe accommodatie 2024