Mini van de maand februari

MINI VAN DE MAAND: FEBRUARI

De maand is nog maar net begonnen, maar we hebben al twee toppers gekroond tot Mini’s van de Maand februari! Tess uitย ๐•๐‚ย ๐Œ๐š๐š๐ฌ๐๐š๐ฅย ๐๐Ÿ.๐Ÿย en Cas uitย ๐•๐‚ย ๐Œ๐š๐š๐ฌ๐๐š๐ฅย ๐๐Ÿ“.๐Ÿย mogen deze titel vanaf nu voor altijd bij zich dragen

De trainers hebben zelf even uitgelegd waarom deze twee volleyballers deze titel hebben verdiend:

“๐˜›๐˜ฆ๐˜ด๐˜ดย ๐˜ช๐˜ดย ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏย ๐˜ท๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌย ๐˜ฆ๐˜ฏย ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฆ๐˜งย ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ด๐˜ซ๐˜ฆ.ย ๐˜›๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ดย ๐˜ฅ๐˜ฆย ๐˜ต๐˜ณ๐˜ข๐˜ช๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏย ๐˜ช๐˜ดย ๐˜ป๐˜ฆย ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ด๐˜ช๐˜ข๐˜ด๐˜ตย ๐˜ฆ๐˜ฏย ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ตย ๐˜ป๐˜ฆย ๐˜ข๐˜ญ๐˜ต๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅย ๐˜จ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฅย ๐˜ฉ๐˜ข๐˜ข๐˜ณย ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ต!ย ๐˜–๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฌ๐˜ดย ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ตย ๐˜ป๐˜ฆย ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜จย ๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ตย ๐˜ป๐˜ฐย ๐˜ญ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จย ๐˜ฐ๐˜ฑย ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜บ๐˜ฃ๐˜ข๐˜ญย ๐˜ป๐˜ช๐˜ตย ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏย ๐˜ป๐˜ฆย ๐˜จ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฅย ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฆย ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ตย ๐˜ฅ๐˜ฆย ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ตย ๐˜ฆ๐˜ฏย ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ตย ๐˜ป๐˜ฆย ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ดย ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณย ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ซ.”

“๐˜ž๐˜ข๐˜ข๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฎย ๐˜Š๐˜ข๐˜ดย ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ชย ๐˜ท๐˜ข๐˜ฏย ๐˜ฅ๐˜ฆย ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅย ๐˜ช๐˜ดย ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ธ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ,ย ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ง๐˜ตย ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆย ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฏ.ย ๐˜๐˜ช๐˜ซย ๐˜ช๐˜ดย ๐˜ฆ๐˜ช๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌย ๐˜ข๐˜ญ๐˜ต๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅย ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ป๐˜ช๐˜จ,ย ๐˜จ๐˜ข๐˜ข๐˜ตย ๐˜ช๐˜ฏย ๐˜ฅ๐˜ฆย ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ด๐˜ต๐˜ณ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅย ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณย ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆย ๐˜ฃ๐˜ข๐˜ญ,ย ๐˜ฉ๐˜ช๐˜ซย ๐˜ช๐˜ดย ๐˜จ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฅย ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ถ๐˜ช๐˜ตย ๐˜จ๐˜ฆ๐˜จ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏย ๐˜ช๐˜ฏย ๐˜ฌ๐˜ณ๐˜ข๐˜ค๐˜ฉ๐˜ตย ๐˜ฆ๐˜ฏย ๐˜ฎ๐˜ฐ๐˜ต๐˜ช๐˜ท๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฆ,ย ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ง๐˜ตย ๐˜ฑ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ป๐˜ช๐˜ฆ๐˜ณย ๐˜ช๐˜ฏย ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ตย ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜บ๐˜ฃ๐˜ข๐˜ญ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ญ,ย ๐˜ฉ๐˜ช๐˜ซย ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ง๐˜ตย ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏย ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ด๐˜ฃ๐˜ข๐˜ญย ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ข๐˜ข๐˜ฎ๐˜ฅย ๐˜๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฌย ๐˜ฆ๐˜ฏย ๐˜ฑ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ตย ๐˜ฅ๐˜ฆย ๐˜ต๐˜ฆ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ด๐˜ต๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณย ๐˜ช๐˜ฏย ๐˜ฅ๐˜ฆย ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ด๐˜ต๐˜ณ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅย ๐˜ข๐˜งย ๐˜ต๐˜ฆย ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏย ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณย ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ท๐˜ข๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆย ๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฌ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฏย ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏย ๐˜ต๐˜ฆย ๐˜ต๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฏ.”

Wil jij de Mini’s van de Maand zelf zien spelen? Dat kan! Vanmiddag zal Tess aansluiten bij de wedstrijd van VCย ๐Œ๐š๐š๐ฌ๐๐š๐ฅย ๐Œ๐๐Ÿย om 17:30u in Sporthal Reutsdael te Heel. Cas sluit daarna aan bijย ๐•๐‚ย ๐Œ๐š๐š๐ฌ๐๐š๐ฅย ๐‡๐Ÿย om 19:30u. Hier mogen ze meedoen met de warming up รฉn zullen ze de eerste bal van de wedstrijd serveren

Veel plezier en succes gewenst!

De mini’s van de maand november zijn ๐‰๐ข๐ฅ๐ฅ ๐ฎ๐ข๐ญ ๐•๐‚ ๐Œ๐š๐š๐ฌ๐๐š๐ฅ ๐๐Ÿ’ ๐Ÿ en ๐€๐ง๐จ๐ฎ๐ค ๐ฎ๐ข๐ญ ๐•๐‚ ๐Œ๐š๐š๐ฌ๐๐š๐ฅ ๐๐Ÿ’ ๐Ÿ.

Ze hebben zรณ goed hun best gedaan tijdens trainingen en toernooitjes, dat ze de titel Mini van de Maand november 2023 hebben gekregen!

In de maand december zullen de twee laatste Mini’s van de Maand van dit jaar bekend gemaakt worden. Houd de socials dus goed in de gaten!